Випадки афер з продажу псевдотоварів в Інтернеті є непоодинокими. Шахраї створюють ілюзію роботи справжнього магазину, консультують щодо характеристик товару, обіцяють швидку доставку та пропонують покупцю внести повну чи часткову передплату.
37-річна киянка вирішила придбати дитячу річ на одній із платформ. В ході спілкування потерпіла отримала повідомлення з номером банківської карти для внесення передплати. Після здійснення фінансової операції зловмисниця припинила комунікацію із жінкою, при цьому продукцію не надіслала та грошові кошти не повернула.
«Завдаток було заплачено, ми не отримали товару, гроші ніхто не повернув. На всі повідомлення та дзвінки продавець не відповідав, а потім взагалі відключив телефон. А через пів дня знову продає цей товар іншій людині»,- зазначила потерпіла.
Кіберполіцейські спільно зі слідчими Бориспільського управління поліції Київщини припинили злочинну діяльність фігурантки. Нею виявилася 40-річна жителька Борисполя. Саме за такою схемою шахрайка ошукала близько 100 громадян. Ретельно приховуючи свою діяльність, аферистка постійно змінювала засоби зв'язку, створила на Інтернет-платформі понад 30 фейкових акаунтів та використовувала банківські картки, оформлені на інших осіб.
За фактом шахрайства правоохоронці проводять досудове розслідування [ ч. 2 ст. 190 ККУ].
Якщо ви стали жертвою шахрайства, подайте звернення на сайті кіберполіції: https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або зателефонуйте на спецлінію «102».
Відділ комунікації поліції Київської області