Новий колектив: 9 порад як налагодити стосунки з колегами
Як стати своїм серед чужих? Про правила поведінки в новому колективі
Не намагатися протиставити себе сформованому колективу
Навіть якщо Ви маєте диплом найкращого вузу або колосальний досвід роботи, інші співробітники теж можуть володіти якимись достоїнствами, які виявляться вагомішими Ваших. Приміром, відмінні навички, життєвий досвід або високий професіоналізм. Користь і для Вас, і для справи буде лише тоді, коли всі ці активи об’єднаються, а не в разі оголошення війни всім потенційним суперницям і суперникам в роботі: так поводяться не від великого розуму, а від непомірних амбіцій.
Не вводити в колективі з ходу свої правила, навіть якщо Ви потрапили в колектив в якості начальника
Народна мудрість говорить про те, що в чужий монастир зі своїм статутом не ходять. Ви можете просто не знати деяких нюансів функціонування вже сформованої робочої системи, тому своїми кардинальними нововведеннями розвалити всю роботу неможливо, не кажучи вже про те, що гарантовано налаштуєте проти себе колег.
Не розповідати відразу всім підряд свою біографію
Люди бувають різні, тому Ваші довірливість і простодушність цілком можуть обернутися проти Вас, якщо хтось захоче маніпулювати Вами.
Не скаржитися і не плакатися в жилетку
Людина, що є джерелом постійного негативу, не приваблює нікого. Люди, врешті-решт, почнуть уникати Вас на новій роботі: кому ж приємно у відповідь на просте чергове "як справи" вислуховувати всі Ваші скарги на долю?
Не хвалитися
Цим Ви дасте привід навіть цілком лояльним співробітникам думати про Вас як про недалеку особу.
Не відгукуватися погано про попередніх співробітників
Оточуючі легко проведуть паралель і зрозуміють, що людина, здатна злословити в чиюсь адресу в принципі, рано чи пізно зробить це і стосовно людей з нового оточення.
Не одягатися зухвало
Якщо Ви хочете епатувати нових колег, виберіть собі краще іншу аудиторію. А ще – задумайтеся: невже Вам більше нічим виділитися?
У новому колективі не пліткувати і не вступати ні в які "коаліції"
Поки не розберетеся грунтовно, що до чого: найімовірніше, Вас просто використовують наосліп, як пішака. Ви наживете ворогів і зіпсуєте відносини з колегами, самі того не бажаючи.
Не спізнюватися на роботу і не халтурити
Зрештою, не забувайте, що Ви приходите не в компанію, а в першу чергу, працювати. А репутація – така штука, яку дуже складно "переробити", якщо думка про Вас вже склалася.
УКЗ ГУНП в Київській області