На Київщині операторів поліцейської лінії "102" навчають ефективно реагувати на звернення громадян
Опубліковано 14 листопада 2018 року о 15:35

У Головному управлінні Національної поліції в Київській області стартували тренінги для груп операторів і диспетчерів служби «102». Всі вони удосконалюють свої знання та навчаються спілкуватися з людьми, які звертаються на спецлінію за допомогою, адже саме з дзвінка розпочинається робота поліції з громадянами.

Щодобово до роботи заступають 6 таких спеціалістів. Територіально всі вони обслуговують Київську область і за добу приймають більше тисячі дзвінків.

Оператори та диспетчери навчаються розпізнавати загрозу із перших секунд розмови та правильно спілкуватись з людьми, які телефонують у стресовому стані, а також у найкоротший час отримати максимальний об‘єм інформації та оперативно направити на місце події екіпажі поліції.

Учасники тренінгу слухають не тільки теорію, але й практично відпрацьовують можливі ситуації під час прийняття повідомлень від громадян.

Він психоемоційної стійкості, професійності, особистої відповідальності цих працівників залежить надзвичайно багато – вчасна допомога людям і їхня думка про роботу поліції.

Відділ комунікації поліції Київщини


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux