У Головному управлінні Національної поліції в Київській області стартували тренінги для груп операторів і диспетчерів служби «102». Всі вони удосконалюють свої знання та навчаються спілкуватися з людьми, які звертаються на спецлінію за допомогою, адже саме з дзвінка розпочинається робота поліції з громадянами.
Щодобово до роботи заступають 6 таких спеціалістів. Територіально всі вони обслуговують Київську область і за добу приймають більше тисячі дзвінків.
Оператори та диспетчери навчаються розпізнавати загрозу із перших секунд розмови та правильно спілкуватись з людьми, які телефонують у стресовому стані, а також у найкоротший час отримати максимальний об‘єм інформації та оперативно направити на місце події екіпажі поліції.
Учасники тренінгу слухають не тільки теорію, але й практично відпрацьовують можливі ситуації під час прийняття повідомлень від громадян.
Він психоемоційної стійкості, професійності, особистої відповідальності цих працівників залежить надзвичайно багато – вчасна допомога людям і їхня думка про роботу поліції.
Відділ комунікації поліції Київщини