Майже три сотні викликів на «102» надходить з Київщини за добу кожному оператору
Опубліковано 07 листопада 2019 року о 14:54

Поліцейський Call-центр працює цілодобово. Також для оперативного реагування та покращення комунікації із населенням, поліція області запустила Telegram-канал.

Запущений  з 1 липня, під назвою «Безпечна Київщина» (066-412-20-99) Telegram-канал, де кожен учасник може повідомляти правоохоронців про порушення або події.

Щоденно на зміну у Call-центрі заступають 1 інспектор та 7 операторів, які працюють у чотири зміни. У подальшому кількість операторів планується збільшити  до дев’яти.

Кожен з працівників опрацьовує майже дві тисячі викликів на місяць, а середній час розмови з громадянами коливається в межах хвилини.

Закликаємо усіх громадян: якщо ви стали свідками чи учасниками протиправних дій, негайно звертайтеся до поліції! Втім, мусимо нагадати, що за неправдиві, хибні виклики спеціальних служб, законом України передбачена адміністративна відповідальність згідно ст. 183 КУпАП.

У зв’язку з розширенням штату, оголошено конкурс на вакантні посади операторів! Заробітна плата від 9000 тисяч гривень, за подробицями звертайтеся до відділу кадрового забезпечення поліції Київської області.

 

Відділ комунікації поліції Київської області

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux